sniker åt mej ett litet inlägg ;)

hallå Moas bloggläsare :D
Jag heter Kajsalisa och jag har gjort Moas header, lagt in den och gjort lite småändringar i hennes design, inga stora dock ;)
Jag och Moa är väl typ bästa vänner och har känt varann riktigt länge! Vi har vart med varann mycket jämt men nu på slutet är vi med varann nästan varje dag, mycket pga vi tränar tillsammans, cyklar/tar bussen med varann VARJE dag och bor 3 min ifrån varann ;)
Moa är en sån där härlig person som har sån ASM humor så man vet inte vart man ska ta vägen, hon kommer med galna idéer och ibland tänker hon kanske på lite udda idéer men vi som har turen att vara vän med henne vi ska skatta oss lyckliga! Moa är VÄRLDENS BÄSTA♥
Jag och Moa har väl typ våran humor gemensamt, man kan säga vad som helst till oss (om det är rätt person vill säga...) och vi skrattar. Moa och jag säger mycket galna saker till varann men vi vet alltid att vart gränsen går.
Alla minnen vi har är helt crazy, vi kanske inte alltid har så smarta idéer eller gör så smarta grejer men satan vad kul vi har!
YOLO vettu ;)!
Med min bästavän kan jag prata om allt, hon vet extremt mycket om mej och hon har alltid stått bakom mej i allt jag gjort, hon är världens bästa och därför förtjänar hon det bästa. Jag försöker finnas för henne på samma sätt som hon gör för mej men ibland räcker man inte till, men jag försöker och gör mitt bästa det hoppas jag hon förstår!♥
Jag älskar dej Moa, Världens Bästa vän, WORLDS GREATEST!
med dom två sista orden så konstaterar jag att det finns bara några bilder som passar till detta:
♥WOLRDS GREATEST♥
om ni inte märkte det så är bilderna tagna på ett tak ;)
Modell: Moa Björklund
Foto: Kajsalisa Söderlind


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu