Lite nytt!

Så, nu är headern inne! Tack kajsis för all hjälp!
.
Dagen har vart som vanligt, lite nergång på eftermiddagen... Dåligt trött man var, satt skitsur i soffan och tyckte livet sög allmänt, men nu är man back on track!
Pappa är och handlar och skulle köpa glass åt mig! Bästa!
Blir nog en chill kväll med lite film och lite fix med läxor. Inte så kul men lär ju göras.
Ni får lite fina bilder på lite av vad jag önskar mig när jag fyller år! Måste ju börja i tid...

-
Detta är vad jag har hittills:
Fixa naglar
Tandsmycke
Fler hål i örat
Presentkort
Hörluarar till iPhone (Helst färg! Typ rosa)
Smycke till hörlursuttaget på iPhonen
Gymkort
Tri-brow från Make Up Store
Hårolja från Gliss
Pengar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu